Tuesday, January 14, 2014

η μικρη μου γεννηθηκε προωρη 32 εβδομαδων. ειναι το 2ο απο τα διδυμα που εκανα. γεννησα προωρα black


Καλησπερα σας κ παλι... Ψαχνοντας στο διαδυκτιο βρεθηκα μπροστα σε μια ανακοινωση ενος μικρου που ειχε κινητικα κ οχι μονο προβληματα black ops 2 trophies κ θεραπευτηκε απο μια ομαδα γιατρων στην αμερικη... Η τριχα μου σηκωθηκε καγκελο κ χιλιες σκεψεις ταυτοχρονα περασαν απο το μυαλο μου.. Ενιωσα αυτο που λενε... Περασε ολη μου η ζωη μπροστα απο τα ματια μου ...που το ειχα νιωσει μια κ μονο φορα που ειχα τρακαρει με το αμαξι!!! Εεε, καπως ετσι ηταν κ αυτο που διαβασα...σαν μετωπικη συγκρουση!!!ψαχνω ψαχνω ψαχνω ρωταω απο δω κ εκει οπου μπορουσα να μαθω πληροφοριες κ βρισκω μια ακρουλα...η μια ακραρα...:) θα δειξει τι βρηκα τελικα...ελπιζω συντομα!!! Δεν ξερω γιατι ολοι οι παιδονευρολογοι εδω στην ελλαδα λενε οχι! ειλικρινα δεν ξερω γιατι!!! κ δεν μου το αναλυουν κιολας το οχι...να το τεκμηριωσουν βρε αδερφε!!! σε αυτη την ιατρικη που σπουδασαν δεν εμαθαν οτι η αποδειξη θελει κ τεκμηριωση; πως αλλιως θα ειναι αποδειξη;!για την θεραπεια που δινουν εχουν μια απαντηση...για αυτη που δεν δινουν παλι δεν θα πρεπει να εχουν μια απαντηση που να λεει κατι!;!ξερω οτι ιατρικη δεν κανει ενα κ ενα ισον 2 αλλα ισον πολλα!Λοιπον ακουστε απαντηση black ops 2 trophies γιατρου παιδονευρολογου οταν τον ρωτησα για τα βλαστικα black ops 2 trophies κυτταρα: γιατρος: ειναι ακομα σε πειραματικο σταδιο. εγω: μα εχουμε ακουσει για μια κλινικη στην ρωσια που ασχολειται black ops 2 trophies με αυτα... γιατρος:αν καποιος black ops 2 trophies κανει κατι ειναι στην αμερικη! εγω: εχει παει κανεις εκει απο ελλαδα για θεραπεια; γιατρος: πηγε μια οικογενεια το παιδι της μετα απο πιεση τους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ! ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗ. black ops 2 trophies εγω τωρα πειτε μου τι να σκεφτω!!;!!κ ξερετε τι σκεφτηκα; θα το ψαξω αλλιως! αφου κανεις δεν λεει τιποτα μα τιποτα για το θεμα αυτο...λες κ το κρατανε μυστικο black ops 2 trophies για δαυτους μονο μην τους παρει κανεις την θεση αν ποτε την χρειαστουν! τι να πω πια!ποιος τυφλος ρε παιδια δεν θελει το φως του!;! εχω παρει αναποδες με το ολο ζητημα των γιατρων!!!την τελευταια φορα που πηγαμε μας μιλουσε για την μικρη μου με ενα υφος!!! γλυκοπικρο...γλυκαναλατο γλυκοχαζο!!!δεν ξερω κ εγω πως να το χαρακτηρισω αφου εξεταζε την μικρη μου κ ελεγε ταυτοχρονα αχ μωρε κ εινι τοσο ομορφη...τι ομορφη που ειναι..!!!να την βουτυξω την μικρη μου απο τα χερια τους κ να φυγω να μην την αγγιξει κανεις τους ξανα!!!δλδ εκεινη την στιγμη με εκανε κομματια...σαν να μου ελεγε τι κριμα ενα τοσο ομορφο κοριτσακι να μην μπορει αυτο να μην μπορει εκεινο να μην να μην να μην....με ενα χαμογελο στο στομα σαν να ελεγε το καημενο!!!!!!!!!!!οπως σας ειχα γραψει κ στο προηγουμενο βιολογιο μου γυρνοντας απο τον γιατρο ..εκλαψα φιλοι μου...κ απο σκασιλα κ απο εγωισμο κ απο πονο κ γιατι επνιγα μεσα μου τα οσα ηθελα να πω στον γιατρο: καλα κ τι μας το λες ετσι;;τι μας μιλας σαν να βλεπεις το παιδι μου καημενο κ μαζι του κ εμας;;;ξερετε κατι; εχω την εντυπωση οτι θελουν οι γιατροι black ops 2 trophies να μας βλεπουν να ειμαστε χωμα!!εχω την αισθηση οτι ανεβαινει το εγω τους...εχω την εντυπωση οτιθελουν να ειμαστε ανιδεοι black ops 2 trophies για να μας κατευθυνουν πολλες φορες...εκει που θελουν εκεινοι...οχι απολυτα σε λαθος δρομο...κ σε σωστο δρομο ...αλλα δεν ανεχονται οι γονεις αυτων των παιδιων να γνωριζουν πραγματα κ να ρωτανε κ να προτεινουν λυσεις...θελουν να νιωθουν μοναδικοι κ καλυτεροι!!καλυτεροι απο τους συναδελφους τους , καλυτεροι απο εμας τους γονεις...εμεις οι καημενοι οι γονεις δεν ειμαστε γιατροι ουτε κ μπορουμε να γινουμε με το να ρωταμε αριστερα κ δεξια κ να διαβαζουμε στο διαδυκτιο κ δεν ξερω κ εγω που αλλου για να γινουμε γιατροι...ειμαστε ομως η μανουλα κ ο μπαμπουλης παιδιων που ζουμε μαζι τους κ διαισθανομαστε πραγματα κ βλεπουμε πραγματα πολυ περισσοτερα απο οσα εκεινοι black ops 2 trophies βλεπουν black ops 2 trophies σε μια στιγμη εξετασης κ αξιολογησης στα αγγελουδια μας...γι εναν γιατρο μπορει να μην ειναι τπτ το οτι η μικρη μου μου ζηταει αγκαλια μαα(το μαμα της μικρης μου)...για την μικρη μου ομως κ για εμας ειναι ενα μικρο θαυμα που καταφερε κ ειπε αυτο που ηθελε κ εξεφρασε την επιθυμια της χωρις μαλιστα να της το μαθω εγω!! φιλοι μου,ηθελα να σας μιλησω αποψε γιατι παλι εχω τα αγχη μου που με κρατανε αυπνη...ξερω οτι καταλαβενετε τι περναω...αυτο black ops 2 trophies με τα βλαστικα κυτταρα στριφογυρναει στο μυαλο μου συνεχως...μηπως; μηπως;...αλλα κ παλι οταν χαλαρωνει το μυαλο σκεφτομαι black ops 2 trophies πλεον πιο λογικα...κ αν δεν γινεται τι; σκασιλα! το παλεψαμε τουλαχιστον κ αυτο! εγω παλι θα εχω αυτο το αγγελουδενιο πλασμα στην αγγαλια μου που δεν το αλλαζω με τιποτα πανω στην γη! θα εχω τα παιδια μου!!! αυτη κ μονο η λεξη ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ με γεμιζει απεραντη ευτυχια!!!κ κ παντα την λεω δυνατα για να την ακουω κ να γεμιζει το μυαλο μου κ η ψυχη μου αγαλιαση απο την ευτυχια που μου δινουν αυτα τα 2 πλασματακια παρ ολη την κουραση!!!!!
η μικρη μου γεννηθηκε προωρη 32 εβδομαδων. ειναι το 2ο απο τα διδυμα που εκανα. γεννησα προωρα black ops 2 trophies λογω αυτοματης ρηξης υμενων. γεννησα με καισαρικη σε λιγοτερο απο ενα 24ωρο απο την στιγμη που εσπασαν τα νερα μου , ολα πηγαν καλα κατα την γεννα εκλαψαν τα ακουσα κ τα ειδα οταν γεννηθηκαν...αλλα η μικρη μου ενω ειχε μπει στην θερμοκοιτιδ

No comments:

Post a Comment